04 January 2012

Memori Kampung Halaman part 2


 Zam Zameri:  Ye..Arwah Pak Chu Man suke ngusik....teringat lagi, satu masa aku ikut Pak Chu dengan Shahidan anak Mak Cik Monne pegi panjat buah rambei di bendang belakang tu...Pak Chu panjat dulu...Shahidan kemudian..aku tunggu bawah je...Sekali Pak Chu kelam kabut suruh shahidan turun pokok...mula2 aku ingat kenapa..rupe2 nyew Pak Chu nak terberak....hmmmh..tak dan turun..ateh kepala shahidan jugak di "semborr" nye bijik rambei....shahidan lompat masuk tali ayor....aku gelak keraih perut tgk gelagat demerr.....hahahahah

cerita-cerita memori kampung halaman aku petik dari facebook Keturunan Mat Riau & Mat Luei

4 comments:

  1. Miesah Sapian (anak Rohsenah Hamzah Mat Riau) dah tukor nama Facebook Mat Riau ke "Waris Mat Riau & Itam Saadiah" .....

    ReplyDelete
  2. Jon aka awangbara,

    email mike ape? teman ade gambor nak email nie, senang mike upload dalam blog nie

    ReplyDelete
  3. bole email kat awangbara@gmail.com

    ReplyDelete